کاربر گرامی لطفاً برای استفاده بهتر از نیدورا و همچنین اطلاع از تعهدات و خدمات ما متن زیر را به دقت مطالعه فرمایید.
خرید کردن از نیدورا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات نیدورا است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این صفحه ممکن است بر حسب ابلاغ سازمان های نظارتی تغییر و به روز رسانی شود.
توجه داشته باشید کلیه خدمات و کالاهای نیدورا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و خدمات نیدورا تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
کاربر به استفاده کننده از وب سایت نیدورا گفته می شود.
مشتری به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود ( شماره تلفن همراه) در وب سایت نیدورا ثبت نام و سپس اقدام به خرید
هر یک از کالاهای موجود در نیدورا بکند.
نیدورا به وب سایت فعلی گفته می شود.
- تعریف روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری پردازش میشوند. هرچند مشتری امکان ثبت سفارش و پرداخت در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت را داراست.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت نیدورا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه ، در صف پردازش قرار میگیرند. نیدورا همواره تلاش میکند که کوچکترین خطایی در فرآیند سفارش گیری به جود نیاید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در نیدورا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نیدورا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. در صورت تمایل مشتری به استرداد وجه حداکثر ظرف مدت یک روز کاری (۲۴ ساعت) مبلغ به حساب ایشان واریز خواهد شد.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بنابراین درج آدرس و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، نیدورا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
- در صورت استفاده از کد تخفیف یا ووچر پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
برای کالاهایی که حمل آنها توسط خودرو انجام میشود تحویل آنها در درب بیرونی و منتهی به خیابان ساختمان انجام می شود.
-همچنین افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. البته سیستم به طور خودکار پس از ورود کاربر به آخرین قسمت خرید و نمایش کلید پرداخت کالاهای سبد خرید را برای ۲۰دقیقه برای کاربر رزرو میکنند تا کاربر بتواند پرداخت آنلاین و خرید خود را انجام دهد.
خسارت ناشی از حمل و نقل باید حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری به نیدورا اطلاع داده شده و کالای آسیب دیده به همراه فاکتور و همه متعلقات به نیدورا بازگردانده شود.
کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه بدون قید و شرط تعویض شده و یا وجه خرید به مشتری استرداد میشود.
همچنین، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده باشد شامل این مهلت تست نخواهند شد.
سیاست حفظ حریم شخصی در مورد چگونگی کاربرد و استفاده از اطلاعات شخصی شما به منظور انجام خدمات در وبسایت ، ابزارها، برنامه ها، و خدمات نیدورا است. این سیاست، به طور کلی در وب سایت نیدورا به کار برده میشود.با پذیرفتن سیاست حفظ حریم شخصی و شرایط ثبت نام کاربر، شما صراحتاً رضایت خود را با جمع آوری، نگهداری، استفاده و افشاء اطلاعات شخصی خود، مطابق با آنچه در سیاست حفظ حریم شخصی توضیح داده شده، اعلام میکنید.
ما ممکن است اطلاعات زیر را جمع آوری و ذخیره کنیم:ما اطلاعات شخصی را به هیچ عنوان به شخص ثالثی جهت به کارگیری در اهداف بازاریابی آنها نمیفروشیم یا اجاره نمیدهیم. ممکن است اطلاعات دریافتی را به منظور پیشرفت و شخصی سازی خدمات، مضامین و تبلیغات خود استفاده کنیم.
بنا به صلاح دید ممکن است اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواستهای قانونی و مراجع ذیصلاح جهت پاسخ دهی به ادعاهایی مبنی بر این که موضوع یا مضمونی مخل حقوق دیگران شده، یا برای حمایت از حقوق، مالکیت، یا امنیت هر شخص، استفاده یا افشاء کنیم.